Första inlägget av The Man, The Myth The Henrik

Så nu är det två veckor kvar. Börjar kännas i magen, det är inte lite som ska göras...men tyvärr stannar mitt sinne vid Arlanda. Jööössösss har inte varit utomlands så jag kan inte tänka en tanke utanför systemet. Jag har läst böcker, har kompisar som rest över hela världen så jag kan det här. Men nu när kroppen ska med så blir det annorlunda. Böckerna har jag _en resa på runt 30 timmar ner kräver lite böcker och öronproppar så man slipper höra elevgnag när ens sinne far runt i universum - Ipoden är laddad MEN vad mer kan behövas aaahaaa som sagt mitt sinne kommer inte utanför gränserna....tur att jag har AK som fixar det här....också!!!!!.


Jag får nog be min favorit bön för att detta ska gå; Henrik Helgat vare mitt namn och ske min vilja så som i klassrummet så som i flyget och I Ghana.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0