Här sitter jag...

...och tittar ut genom arbetsfönstret. Snön faller och Ghana känns låååångt borta. Varför är jag inte med redan från start!? Ja någon måste ju hålla ställningarna här hemma och ja ni vet... Fick ju se ett tappert kämpande AIK falla med flaggan i topp och pucken var ju inne, dessutom föll Luleå och jag tittar ut genom arbetsfönstret än en gång, suck! Okej jag kan ju glädjas åt tanken på Henrik förmodligen just nu är rätt vilse på Hethrow och AK är rätt uppstressad. Dessutom får jag ju resa ner nästa vecka i alla fall, härligt! För stunden får jag nöja mig med att gå ut i snön och leta fram bilen för hemfärd.

Heja Luleå!  


Janne


Kommentarer
Postat av: Anonym

3-0 till Skellefteå i skrivande stund =)

2009-03-11 @ 20:51:38
Postat av: Anonym

Kommer de inte att uppdatera något från Ghana snart så man får veta vad som händer där nere? =)

2009-03-12 @ 13:37:53
Postat av: Undrar bara

Halllåååååå var är ni varför hör ni inte av er

2009-03-12 @ 18:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0