Ho at night!!! fylla och fight!!!!

Javla tangent bord har ocksa.. inga bokstaver med prickar... forutom lilla i..

Hoooj!


Detta ar den sista kvallen i Ho.. Det kanns lite synd for att det var valdigt trevligt har.. mycket hogre standard an vad vi stackare ar vana..

Idag hade vi tyvarr inte nagon sol sa vi har bara brakat i poolen hela dagen..

Vi maste saga att vi har haft oooootroligt kul pa den har resan.. Alla i klassen har kommit saaa bra overens och utvecklats till battre manniskor med otrolig forstaelse och insikt i andras kulturer och seder..
Jag kan med handen pa hjartat saga att vi har vuxit... ja inte bara nagra centimeter pa langden utan SJALEN har utvidgats efter alla dessa traumatiska och lyckliga ogonblick..
Vi har inte bara byggt en skola... vi har raddat LIV!!!!  jag raddade en odla fran poolen idag och blicken hans foraldrar gav mig ar mer vard an alla pengar i vaaaarlden... Jag ar fralst!!!! Thank you JESUS!!! God is KING!
Namen om jag ska sumera resan med en mening sa skulle jag saga sa hara>>>>> angrar inte att jag har gjort det men skulle inte gora om det, inte sa snart iallafall.

Tyvarr sa har jag forlorat pengar.. slog vad om att nan skulle braka pa resan.. Men det har inte hant an... Hoppas pa ikvall...

Vi har haft en INCIDENT i klassen... jag och Isak blev av med 2 pack cream crackers.. ska inte namna nagra namn men vi har en tjuv bland oss.. detta smartar mitt hjarta saaa!!!!

Resan hem borjar om ca 24timmar sa vi ses om ca 73,25 timmar...

Over and out... Kall ol vantar inte pa nagon!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0