Mot Anfoega...

Idag ar det lordag och jag sitter pa ett internetcafe i Adenta-Accra med Samuel... Igar kvall lamnade vi de andra vid poolen i Cape Coast for att aka hit! Resan tog nastan 5 timmar och jag kan saga att jag definitivt har akt bil i Afrika pa afrikanskt vis!! :-) Men Samuel har varit taxichauffor har sa jag kande mig lugn... for det mesta! Vi besokt hans bror som ar polis och nar vi kom hem till Samuel var hans syster dar. Trevligt! Det kandes lite trakigt att lamna de andra, men jag tror och hoppas att de klarar sig utan mej.. :-)  Lite solbranda har de nog varit men det var harligt med bad! I morse ringde Roger ang. frukosten som blev lite missforsand, men annars sa hoppas jag att allt ska ga bra. Pa sondag packar de ihop och kommer efter oss upp till Anfoega. Da ar det slut med turism och bad, da borjar det harda arbetet! :-)
Jag och Samuel kommer att forbereda sa mycket som mojligt i Anfoega och sedan far vi losa allt eftersom.
Nu torkar jag svetten och avslutar for att satta mej i den varma bilen och aka i ca. 5 timmar innan vi e framme i Anfoega! Yiha!
Men a andra sidan sa aker jag bil, eleverna och de andra lararna ska aka i en trang buss hela vagen pa sondag...

Kramar fran froken Anna-Karin (magister)

Kommentarer
Postat av: Ann-Kristin Fältman

HEJ Anna-Karin ! Tack för dina rapporter... det är så roligt att få vara med lite grann på eran resa. Filip ringde hem igår, och han hade det såå bra./ Anki F

P.S Hälsa Samuel

2009-03-14 @ 15:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0