One Week To go!

OMG!!! Imorgon är det en vecka kvar tills vi åker! Det känns verkligen helt overkligt. Vi har kämpat så länge nu för att kunna genomföra det här och nu får vi helt plötsligt åka! Det kändes verkligen i magen att nu är vi på väg, när vi målare packade våra verktygslådor i onsdags tillsamans med Mona. I den sanna målarandans namn så målade vi såklart lådorna. Ena lådan kallade vi för Sverige-lådan och den andra Ghana-lådan. Kan ni gissa varför?

  
(klicka på bilderna för att se dom större)

Imorgon ska jag och mamma följas åt in till stan för att försöka införskaffa de sista grejerna inför resan så att jag kan sätta igång och packa. Många i klassen sa att de skulle tvinga sina mammor att packa åt dem men i mitt fall så är det nästan så att mamma tvingar mig att packa och verkligen tänka igenom allt! Men det är bra att ha en sån mamma :) Då behöver jag inte oroa mig så mycket om att jag glömmer något för hon tänker på allt! ♥
Har även börjat slänga ner allt möjligt ner i min resväska och jag får nästan ont i magen när jag ser allt jag ska ha med mig. Tur att jag har en gigantisk resväska så jag rymmer allt. Men än får den riktiga packningen vänta några dagar. Först ska jag njuta av vårt lov.

BP3! Fattar ni att vi snart åker på vår livs resa?!


//Super star painter Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0