Pulsen ökar!

Oh shit, oh shit! Tomorrow is the day we've all been waiting for! Imorgon är alltså dagen som alla gått runt och längtat och bävat för! Imorgon sätter vi oss på en buss ner till Arlanda för att sedan ta flyget över till London och Heathrow. Jag som aldrig varit utanför Sveriges gränser mer än någon fisketripp till Norge och ett väldigt kort besök över finska gränsen, känner mig något pirrig i magen. Jag har sagt åt A-K att jag kommer hålla henne i handen hela tiden på alla flygplatser för att inte tappa bort mig själv!

Men det här ska hur som helst bli ett sjukt stort äventyr! Ett spännande äventyr!

Åh jag vet inte riktigt vad jag ska göra för att hålla mina nerver i schakt! Har testat att dammsuga hela min stuga men det tog ju inte så lång tid och nu sitter jag i resfebertankarna igen! Ska nog åka och hälsa på Fammo och säga att jag åker. Mamma ville att jag skulle göra de så jag får väl lov att offra mig för den goda sakens skull och sen återvända till packandet!

Bjuder på lite lugnande musik -  Fools Garden - Lemon tree.



//Super nervösa Josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0