THE-D DAY!!!!

Jahapp, idag lämnar jag wills och co ske,sverige med ny destination nämligen Ghana,Afrika.
Det känns förbaskat spännande men samtidigt lite jobbigt. Man lämnar trots allt sitt "liv" här hemma bakom sig i 23 spännande dagar. så känns det iaf för mig. jag kommer att sakna min älskade och underbara flickvänn evelina, min nyköpta skoter som inte kommer till mycke nytta, min kära familj och mina kära vänner.

Hur som hellst så har jag,sigge,ögren åå tobbe-pimpen varit på Jam och köpt klassen ett gitarrfodral så att vi kan ta med oss en gura att plinka på. Vi tackar snubben på Jam för det schysta priset han gav oss!

Till slut så hälsar vi 4 musketörer alla er svennisar 3 sköna veckor med dåligt väder,medans vi kommer att glida runt i värmen och göra någon nytta.. :)

Peace out!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0