Tisdag resdag

Tisdag så var det egentligen bara en resdag som man ville att den skulle ta slut!
Vi kom ju tidigt på tisdag morgon till ett Arlanda som var nästan helt tomt, det började att vi hoppade av bussen för tidigt på Arlanda så vi var tvungen att gå typ 2 km för att hitta rätt. Sen så var det ju dags att hoppa på det där himla flygplanet, fast det gick bra ändå!
Heathrow var enormt och vi fick även i oss en bit mat innan den långa flygresan mot Ghana och Accra. Väll framme i Accra mötes vi av en värmechock när vi steg ut ur planet, och luftfuktigheten var tryckande när vi vandrade in mot bagagebanden. Till vår stora glädje så kom allas väskor med!
Samuel stod som planerat och tog emot oss på flyggplatsen där vi packade in oss i bussen som skulle ta oss till Samuels hus. Kvällen avslutades med en middag bestående av pasta och köttfärssås som var lika välsmakande som behövlig för en rätt sliten klass som varit på resande fot i 1,5 dygn. Alla somnade och sov några välbehövliga timmar.



Kommentarer
Postat av: Anonym

KimLu...jag saknar dig så mkt att jag gråter vart jag än är..hemma, på bussen, på stan o på gymmet.. Älskar dig!! / Din Jannie

2009-03-12 @ 22:59:35
Postat av: E. Edström

Haha jag trodde folk var söta när dom sover, det har du nu bevisat vara fel Emil :P

2009-03-14 @ 11:57:00
Postat av: Carlsson

Vad tjänar det till att ljuga? Jag vet mycket väl att Samuel bor i Myckle och inte har något hus i Ghana!



// En initierad källa

2009-03-17 @ 00:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0