Hemma i kalla Sverige

Oj det känns verkligen konstigt att vara hemma i kalla Sverige. Jag har alltså bytt 30-40 graders värme och palmer mot snö och kyla. Men det är som dom säger. Borta bra men hemma bäst!

Men jag måste säga att det här är det coolaste och mest underbara jag gjort i hela mitt liv! Det som vi fått uppleva och se där nere är oförglömligt. Alla människor! Gud vilka människor! Överallt vart man gick fick man nya vänner och många av dom saknar jag. Nån dag önskar jag att jag får möjligheten att åka tillbaka och träffa alla igen.
Jag vill tacka alla i klassen, lärare och mest av allt Samuel (Sammi the Boss) för dom här tre veckorna. Den här resan har verkligen fått oss att utvecklas på sätt som vi inte förstått än. Jag skulle aldrig vilja byta bort det här mot någonting i världen! Tack!


//Super nöjda Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0