The Golden Halo...

Ååå... sliter allt jag kan för att fixa middagen till föräldrabjudfesten i morgon... Det är tur att eleverna har allt under kontroll! Önskar jag vore Wille och kunde relaxa och känna lugnet.... Men som jag hört någon säga; "...lugnet före stormen..." ;-)
Jag tycker att jag är väldigt lugn och känner att det måste vara något vi missat eftersom det är så lugnt... Men förhoppningsvis så är det så här det ska kännas inför en resa till Afrika med 23 elever i sina bästa "partyår"; men några mörkrädda, ormrädda, flygrädda, flugrädda, hiv-rädda etc.  Dessutom med Henrik som aldrig lämnat Arlanda tidigare (det blir att fästa handbojorna så fort vi klivar av bussen....) För hur ska han kunna läsa skyltarna när han inte kommer så nära dem som hans näsa är lång... ;-) Sen har vi ju n´Gunder som tar dagen som den kommer och lufsar fram för att försöka hitta en lugn plats att tända sin pipa på mellan flygen... Å Wanje som klurar på hur denna ekvation kunde bli till och hur den ska lösas utan att det blir några minus eller plus i slutändan... Just det, vi har ju även Roger, han som varje år reser iväg utomlands... "All inclusive"!!!!! Längtar till resvane Janne anländer med lugna Mona och Ulf "erfarenheten" Lindström... Men inte e jag orolig inte... jag vet ju att allt är väl planerat och fixat.. känner tjejen som gjort det... hahaha!

Allt är under kontroll... det gäller bara att överleva sportlovet utan benbrott! Men vem vet... Johan kanske hänger mé!!! ;-)

Nej, nu har jag bloggat klart för i kväll, ska göra slutfinishen på fläskfilén till i morgon och sedan slapppa i soffan innan allt "stök" i morgon... innebandymatcher, prisavlämning, fika till innebandyn, middagen, duscha, fixa fördrink, platta håret.... ja, ja!
Dröm sött!
Kramar från den avslappnade och coola fröken Anna-Karin (magister)

                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0