EN VECKA KVAR

Idag är den en vecka kvar innan vi drar iväg! Vill ni veta hur jag känner mig? Joo, just nu så känner jag mig stressad, riktigt stressad! Förstår inte varför, kanske för att jag vet att jag kommer att lämna allt till sista dagen som jag gör med allt annat. Eller för att jag vill vara en planerare och veta precis vad jag ska göra och när jag ska göra det, men jag är inte riktigt så. Jag har ett planeringsshema i mitt huvud men när dagarna bara går förbi och jag inte har hunnit göra något av det jag har tänkt göra så blir jag smått galen. Så, på söndag då kommer jag och komma på många saker som måste göras, så jag hoppas verkligen att jag ska lyckas få med mig allt!

Det känns riktigt spännande faktiskt, jag tror det kommer att bli riktigt roligt! Vi har ju en riktigt bra klass och jag vet att även om man kan bli lite irriterade på varandra så bryr sig verkligen alla samtidigt om hur man mår. Jag vet att alla skulle ställa upp om det kommer till kritan. Jag vet också att jag kommer att sakna alla här hemma, jag är en riktig "Borta bra, hemma bäst" människa. Och 3 veckor? Kommer jag att klara det? Ska bli spännande att se, det är inte direkt så att jag kan åka hem när jag vill heller.

Nu ska jag fortsätta fixa musiken som ska in på min "ännu inte existerade MP3" , eller jag kanske har en, om sladden hittas så jag kan lägga in min musik.

/ Victoria



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0