Problem med inlägg av bilder...

Det är svårt att lägga in biler, men jag försöker!

Kommentarer
Postat av: Johan Lundström

Jag är väldigt glad och tacksam att det inte går så lätt att visa bilder=). Så har sista planet med destination Ghana gått från Sverige. Om någon är intresserad så har jag ett giltigt visum att sälja. Även en vaccination mot Gula....nånting. Men den är nog svår att överföra till någon annan. Hoppas att ni har det fantastiskt. Jag gläds jätte mycket för er skull. Ni är underbara kära koleger. Hälsningar från 1;a reserven på hemma plan. Ps. Heja CHC Ds.

2009-03-20 @ 13:08:56
Postat av: Anonym

2009-03-20 @ 13:11:33
Postat av: Elisabeth Olofsson

Hej!

Fantastiskt trevliga inlägg ni skriver! Vilka begåvningar ni är. Jag har skrattat gott åt all härlig humor ni visar prov på. Skrattade gjorde jag inte igår när jag fick fortkörningsböter utanför Storuman, 2400 sköna slantar...som Skelleftebo tror man ju inte att lagens långa arm räcker ända dit i Vilda Västerbotten. Ha det så gott och särskilda hälsningar till mammas lilla gullefjun, Victor Olofsson :-))

2009-03-20 @ 13:34:52
Postat av: la´familia

Östlund, du glömmer väl inte Resorb!

la´familia

2009-03-20 @ 20:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0